Pasiūlymai Jūsų OMNI ID kortelei:

Visi pasiūlymai Registruokite kortelę

DUK

Tikrinant kortelę, rašo, kad vartotojo OMNI ID kortelė yra negaliojanti, nors vartotojas tvirtiną priešingai, ką daryti?

Vartotojui negali būti suteikta nuolaida dėl įvairių priežasčių – jo vardu jau yra aktyvinta kita kortelė, vartotojas jau nebe „Telia“ mobilaus ryšio paslaugų abonentas, vartotojas šiuo metu blokuotas už skolą ir pan. Paaiškinkite, vartotojui, kad šiuo metu negalite suteikti jam nuolaidos, ir nukreipkite į Telia Lietuva, AB klientų aptarnavimo centrą numeriu 1817 (Telia Lietuva, AB klientams nemokamai) arba tel. +370 (641) 81817 (skambučio kaina kaip į Telia Lietuva, AB), kur jam bus suteikta detali informacija apie OMNI ID kortelę.

Kurį OMNI ID kortelės kodą reikia įvesti, norint patikrinti kortelę?

Galite įvesti bet kurį kodą, arba nuskenuoti  antroje kortelės pusėje esantį bar kodą.

Kur galiu rasti OMNI ID kortelių tikrinimo instrukciją?

Instrukciją galite rasti čia.

Ar gali šis puslapis veikti keliuose kompiuteriuose vienu metu su tuo pačiu vartotojo vardu ir slaptažodžiu?

Taip, gali. Taip pat vieno vartotojo atsijungimas neįtakoja kito vartotojo darbo.

Negaliu prisijungti prie OMNI ID kortelių tikrinimo portalo, gaunu klaidą „Prisijungti nepavyko. Neteisingi prisijungimo duomenys.“

Patikrinkite ar teisingai įvedėte prisijungimo vardą ir slaptažodį (ar nesupainiojote didžiųjų ir mažųjų raidžių, lietuviškų simbolių vietoje skaičių ir pan.).

Mano problemos nėra sąraše.

Dėl kitų problemų kontaktuokite su Omni ID lojalumo programos koordinatoriumi.