Pasiūlymai Jūsų OMNI ID kortelei:

Visi pasiūlymai Registruokite kortelę

DUK

Kaip suaktyvinti „Omni ID“ kortelę?

Jūsų naujoji „Omni ID“ kortelė pradės galioti, kai tik ją suaktyvinsite. Suaktyvinti kortelę galite šiais būdais:

1. Prisijungę prie www.omniid.lt svetainės.

2. Paskambinę nemokama „Omni ID“ linija numeriu 1600.

Suaktyvinus pirmąją „Omni ID“ kortelę, Jums įjungiama paslauga „E. nuolaida“. Ši paslauga leidžia naudotis visais pagal mūsų klientų poreikius atrinktais „Omni ID“ programos partnerių pasiūlymais bei nuolaidomis. Periodiškai gausite SMS žinučių su „Omni ID“ naujienomis ir pasiūlymais.

Atnaujinta www.omniid.lt svetainė

Jūsų patogumui atnaujinome „Omni ID“ svetainę, kurioje dar lengviau rasite Jūms aktualius pasiūlymus, o prisijungę prie svetainės galėsite naudotis kitomis naudingomis funkcijomis:

  • Aktyvuoti kortelę arba sužinoti savo „Omni ID“ kortelės statusą.
  • Matyti specialius pasiūlymus.
  • Nustatyti, kokiu kanalu norite gauti informaciją apie Jums aktualius pasiūlymus.

Kaip įsigyti „Omni ID“ kortelę?

Visiems „Telia“ mobilaus ryšio paslaugų abonentams ir „Telia Extra“ vartotojams kortelę dovanojame. Ją galite atsiimti visuose Telia Lietuva, AB salonuose.

Kaip atsisakyti paslaugos „E. Nuolaida“?

Mums svarbu, kam Jūs teikiate pirmenybę. Paslaugos „E. nuolaida“ galite atsisakyti paskambinę nemokama linija numeriu 1600. Numeriu 1600 reikia iš Telia Lietuva, AB numerio, su kuriuo bus susieta Omni ID kortelė

Ar galiu atsisakyti SMS žinučių su „Omni ID“ naujienomis ir pasiūlymais, tačiau ir toliau naudotis visais „Omni ID“ partnerių privalumais, nuolaidomis ir specialiais pasiūlymais?

Atsisakius paslaugos „E. nuolaida“, nebus siunčiama informacija SMS žinutėmis, taip pat nebus suteikiamos partnerių nuolaidos ir privalumai.

Kiek „Omni ID“ kortelių galiu turėti?

Kiekvienas iš Jūsų – Telia Lietuva, AB klientas – gali turėti tik vieną galiojančią „Omni ID“ kortelę.

Kaip sužinoti, kokia „Omni ID“ kortelė – Auksinė, Sidabrinė ar Klasikinė – yra skirta man?

Auksinės „Omni ID“ kortelės ir jų teikiami privalumai skirti ištikimiausiems mūsų klientams – tiems, kurių numeris Telia Lietuva, AB tinkle veikia dešimt ir daugiau metų. Naudingoji Sidabrinė kortelė skirta Jums, jei turite numerį ne mažiau nei penkerius metus. O specialūs partnerių pasiūlymai kartu su klasikine „Omni ID“ kortele skirti visiems Telia Lietuva, AB naujokams ir tiems, kurių numeris Telia Lietuva, AB tinkle galioja iki penkerių metų.

Sužinoti, kokia kortelė yra skirta Jums, galite prisijungę prie www.omniid.lt svetainės arba paskambinę nemokama „Omni ID“ linija numeriu 1600, o nuo liepos mėnesio tai padaryti galėsite ir mobiliojoje programėlėje „iPhone“ ir „Android“ telefonuose.

Jeigu Jūsų lojalumo lygis pasikeitė, tačiau dar neturite naujos „Omni ID“ kortelės, nesijaudinkite – Jums bus pritaikomos nuolaidos pagal Jūsų tikrąjį statusą.

Kiekvienas iš Jūsų, esantis Telia Lietuva, AB klientu, gali turėti tik vieną aktyvią „Omni ID“ kortelę.

Ar galioja mano „Extra ID“ kortelė?

Taip, mes tuo pasirūpinome. Iki 2005 metų platintos „Extra ID“ kortelės veikia kaip Klasikinės „Omni ID“ kortelės.

Kaip naudotis „Omni ID“ pasiūlymais?

Nepamirškite, kad norėdami pasinaudoti „Omni ID“ pasiūlymais, aptarnaujančiam darbuotojui pateikite „Omni ID“ kortelę iš anksto. Mums svarbu, kad kiekvieną kartą pasinaudotumėte Jums suteikiamais privalumais.

Ką dar galiu daryti su „Omni ID”?

Naudodamiesi „Omni ID“, Jūs galite:

• patogiai ir greitai apmokėti Telia Lietuva, AB mobiliojo ryšio paslaugų sąskaitą visuose kioskuose „Lietuvos spauda“ ir „Kauno spauda“ bei prekybos centruose „Maxima“, „Perlo terminaluose“. Ši paslauga galioja privatiems reguliaraus mokėjimo Telia Lietuva, AB klientams.

Kur gauti daugiau informacijos apie „Omni ID“?

Jei turite klausimų apie „Omni ID“ programą, skambinkite trumpuoju klientų aptarnavimo numeriu 1533 (nemokamai) arba nemokama „Omni ID“ linija numeriu 1600.

Daugiau informacijos apie „Omni ID“ ir naujausius pasiūlymus galite rasti interneto svetainėje www.omniid.lt, o nuo liepos mėnesio ir mobilioje „Omni ID“ programėlėje „iPhone“ ir „Android“ telefonuose.

Kur kreiptis, jei gavau nekokybišką paslaugą?

Stengiamės užtikrinti, kad mūsų teikiamos paslaugos būtų aukščiausios kokybės, tačiau ne visada galime atsakyti už partnerių teikiamų paslaugų kokybę. Jeigu iškiltų nesklandumų, galite drąsiai mums apie tai pranešti. Informaciją patogiausia pateikti el. paštu, adresu info@omnitel.net, arba Klientų aptarnavimo centro telefonu 1533 (nemokamai).

Telia Lietuva, AB paslaugomis naudojuosi jau penkerius metus. Praėjusį mėnesį pakeičiau savo telefono numerį. Ar laikas, kurį aš naudojuosi Telia Lietuva, AB paslaugomis, skaičiuojamas iš naujo?

Galite būti ramūs – laikas iš naujo neskaičiuojamas. Jei pakeitėte tik savo telefono numerį, bet nenutraukėte sutarties ir nebuvote sustabdę jos galiojimo, Jūsų laikas būnant kartu su Telia Lietuva, AB skaičiuojamas toliau.

Ar laikas, kurį aš naudojuosi Telia Lietuva, AB paslaugomis, skaičiuojamas iš naujo, jei laikinai sustabdžiau savo sutartį su Telia Lietuva, AB?

Sugrįžę į Telia Lietuva, AB, iškart atgausite savo ankstesnį lojalumo statusą ir galėsite naudotis Jums priklausančiomis išskirtinėmis lojalumo privilegijomis.

Ką daryti praradus savo „Omni ID“ kortelę?

Išeitis paprasta – tiesiog įsigykite ir suaktyvinkite naują „Omni ID“ kortelę. Suaktyvinus naują kortelę, anksčiau galiojusi kortelė bus išjungta. Visi nustatymai bus perkelti į naująją „Omni ID“ kortelę.

„Omni ID“ linija 1600

Bet kuriuo paros metu paskambinę nemokamu numeriu 1600 galite:

- suaktyvinti naują „Omni ID“ kortelę (klausydamiesi operatorės balso pasirinkite „Naujos „Omni ID“ kortelės aktyvavimas“);

- sužinoti šiuo metu galiojančios jūsų „Omni ID“ kortelės numerį;

- išjungti arba įjungti paslaugą „E. nuolaida“;

- nustatyti Telia Lietuva, AB sąskaitos apmokėjimo būdą – tik už savo telefono numerį arba už visus jūsų vardu užregistruotus numerius (galioja tik privatiems „Telia“ mobilaus ryšio paslaugų abonentams, aktyvavusiems „Omni ID“ kortelę);

Nemokama „Omni ID“ 1600 linija veikia ištisą parą.